לופטים למסיבת רווקות

לופטים למסיבת רווקות

ככל שהחתונה הגדולה מתקרבת, סביר להניח שתמצאי שהחברה הכי טובה שלך, שעוד רגע נישאת לבחיר ליבה, קצת נלחצת. תכנון פרטי החתונה עשוי להיות מאתגר מאוד, ועצם ההחלטה על פתיחת פרק חדש בחיים – אלה שני נושאים שבוודאי גורמים לה למתח. אחד התפקידים המרכזיים של מסיבת רווקות הוא לעזור לה להתמודד עם המתח הזה, ולערב אחד פשוט לשכוח מהכל ולהתרכז בחברות, לאכול טוב, לשיר וגם קצת להשתטות. סביר להניח שיש לך כבר רעיון לגבי פעילות מרכזית, אולי אפילו בעזרתה של הכלה שהגדירה מה מותר ומה אסור, אבל השאלה החשובה שעליה תצטרכי להכריע בעצמך היא שאלת המיקום. איפה תתקיים מסיבת הרווקות?

באנו לעשות בלגן

נשים רבות אשר מתכננות מסיבת רווקות בוחרות לעשות זאת בבית, אבל יש למיקום הזה מגבלות משלו, בעיקר אם יש רשימת מוזמנות גדולה והדירה קטנה, אם יש ילדים קטנים שצריך למצוא להם בייביסיטר מחוץ לבית, או הטרחה שבניקיון הבית לפני ואחרי המסיבה. לכן, אפשרות נוחה יותר עשויה להיות השכרה של לופט. היתרון הגדול בהשכרת לופט למסיבת רווקות הוא שמדובר במקום פרטי, שכולו שלכן למשך המסיבה. בהתאם למספר הבנות תוכלי לבחור במקום מרווח ונוח, וגם לתכנן את הפעילויות שילוו את הערב.

דגשים חשובים

נשאלת השאלה – במה כדאי להתמקד כשבוחרים לופט למסיבת רווקות? אז התשובה הבסיסית היא שיש להתייחס לגודל המקום, כמובן, כדי להבטיח את הנוחות של המשתתפות, אבל ישנם גורמים נוספים. מיקום גאוגרפי הוא חשוב מאוד אם אתן רוצות להקל על כולן להגיע למסיבה. גם האפשרויות שמוצעות לכן במסגרת הלופט הן חשובות לבחינה. למשל: אם תרצו לישון במקום, כמה חדרי שינה יש? האם המטבח מאובזר או שעליכן להצטייד בציוד מיוחד? האם יש טלוויזיה, מקרן או מערכת הגברה, או שיש לשכור ציוד למסיבת הרווקות? אם אתן מזמינות אמן אורח שיעביר פעילות כלשהיא, האם המקום מתאים לכך?

הכל מתחיל במיקום

אחרי שענית לעצמך על כל השאלות הללו וגיבשת דעה מוצקה באשר למקום המתאים בשבילכן, אפשר לצאת לשטח ולראות את המקומות המוצעים. סקר שוק שכזה הוא חשוב, בעיקר מפני שלפעמים מה שרואים משם לא רואים מכאן. מקום שייראה נפלא באתר האינטרנט עשוי להתאים פחות כשתראי אותו במו עינייך, וגם ההפך הוא הנכון. השלב הזה אולי ידרוש ממך קצת זמן והשקעה, אבל זה ישתלם. זכרי שגם את חלק בלתי נפרד מהמסיבה, וגם את רוצה ליהנות עם החברות שלך במסיבת הרווקות שאת מתכננת. לכן כשאת בוחנת מקומות, חשבי האם יהיה לך נוח, כמשתתפת מן המניין, במהלך המסיבה. מקום שיענה לכל הצרכים שלכן, או לפחות לקריטיים מביניהם, הוא המקום האידאלי. רק כדאי שתוודאי מראש שאת עומדת בתקציב שהגדרת, ושהבנות מודעות לעלות. זהו, נראה לנו שאת מוכנה לצאת לדרך!